Me

A girl that deep love and passion with cooking, taking photos, writing blog, reading and chatting in facebook... Without learning from mistake, I will never be who I am now... Just relax and enjoy reading my blog... :)...

Love you allz always... Muahhhss

Thursday, April 1, 2010

Khas buat mu...

Sayang Aku bersyukur kepada Allah swt Kerana telah menemukan kita berdua Lantas kita disatukan dengan satu ikatan yang sah Allhamdulillah, tahun ini sudah 4 tahun Kite meniti bahtera suami isteri bersama Sayang Kaulah segalanya untuk ku Tiada harta yang bernilai selain dirimu Hidup dan matiku hanya untuk mu Kasih dan sayangku tiada berbelah bagi Itulah janjiku padamu Sayang Maafkan diriku tidak begitu sempurna Walaupun apa badai menimpa diri ini Kasih, sayang, cinta dan kejujuran ku Tidak akan padam pada dirimu Anggaplah ini dugaan bagi kita sekeluarga Untuk menguji kasih dan cinta bersama Sayang Ku tahu hatimu ikhlas dan jujur Dalam menyayangi dan mencintaiku Setiap masa aku tidak putus berdoa Ya allah, berilah kami kekuatan dan ketabahan Untuk menempuhi liku-liku kehidupan bersama Sayang Aku bersyukur diatas kejujuran Dalam menyayangi dan mencintaiku Tidak pernah sesekali aku meragui mu Kerana aku percaya padamu Segalanya pasti datang ikhlas dari hatimu Sayang, i love you forever...

No comments:

Post a Comment